msgbartop
Електроінструмент, бензоінструмент, обладнання – новини, тести, відгуки, огляди, статті
msgbarbottom

З приводу покупки звертайтесь до нас за телефономи — (067) 674-77-13
Блог про електроінструмент, бензотехніку, обладнання(будівництво, ремонт, садову техніку) > Бензинова техніка > Як правильно вибрати дизельгенератор, бензогенератор, мініелектростанцію.

Як правильно вибрати дизельгенератор, бензогенератор, мініелектростанцію.




(Стаття пізніше буде відредагована)
Тут головне не в тому, щоб лише вибрати мініелектростанцію (бензогенератор, дизель генератор) – дешеву, дорогу чи навіть ексклюзивну, а в тому щоб вибір був осмисленим і правильним.
Наша мета в цій статті – подати об’єктивну інформацію про те, що пропонує ринок, що зазвичай купують і що радять спеціалісти.
Про що взагалі запитують…
Як правило, звичайного клієнта цікавлять лише два показники: потужність і ціна електростанції (бензогенератора, дизель генератора). Іноді запитують скільки палива споживає, яка вага і чи сильний шум створює. А якщо бензогенератор призначений для будинку, то трьохфазний він чи ні. Хоча у 80 відсотках випадків краще працюватиме однофазна.
Правильна оцінка споживаної потужності мініелектростанції(бензогенератора, дизель генератора).
Вибираючи електростанцію (бензогенератор, дизель генератор), потрібно точно оцінити ряд параметрів. Тут виясняємо чи генератор живитиме енергією весь будинок, чи лише особливо важливі джерела (можливо, це призведе до додаткових робіт при розводці і перекомутації навантажень);  чи є важкі прилади споживання для бензогенератора (електродвигуни, насоси, …, прилади, які мають в рази більший пусковий струм). Доречним буде врахувати чи в майбутньому планується збільшення споживачів ел. енергії.
Для відповіді на ці питання бажано викликати спеціаліста. Він огляне об’єкт і, окрім визначення необхідної потужності, визначить місце розташування електростанції (бензогенератора, дизель генератора) і можливість вирішити ту чи іншу потребу.
Поділ на види електростанцій (бензогенераторів, дизель генераторів).
Вибираючи електростанцію (дизель генератор, бензогенератор), необхідно точно оцінити безліч параметрів. А для цього треба з’ясувати, чи буде живити електростанція весь будинок або досить виділити особливо важливі точки (можливо, це призведе до додаткових робіт з розведення та перекомутації навантажень); чи є серед споживачів складні для роботи генератора прилади (наприклад, будь-які електродвигуни, насоси та т. д. мають так звані пускові струми, які короткочасно збільшують їх споживану потужність у 4-5 разів), а також інші специфічні моменти, що впливають на оцінку потужності електростанції (дизель генератора, бензогенератори). Треба також знати, чи планується в майбутньому збільшити кількість або потужність споживачів електроенергії.
Для відповіді на ці питання рекомендується попередньо викликати фахівця. Він обстежує об’єкт і, крім рекомендацій по потужності, уточнить місце розміщення електростанції (дизель генератора, бензогенератори) і принципову можливість вирішити ту чи іншу задачу.
Види електростанцій (дизель генераторів, бензогенератори)
Електростанція складається з двигуна і генератора, сполучених співвісно і укріплених через амортизатори на сталевій рамі (у портативних) або на станині (у стаціонарних). Запуск двигуна: ручний (шнуром), за допомогою електростартера (поворотом ключа) або автоматично (при пропажі напруги в основній мережі електростанція заводиться сама).
Довговічність роботи електростанції (дизель генератора, бензогенератори) залежить в основному від надійності двигуна. Вибираючи, необхідно враховувати, що дизельні електростанції (дизель генератори) більш економічні і надійні, але дорожче своїх бензинових аналогів (бензогенератори).
Бензинові двигуни (бензогенератори)
2-тактний:
У них бензин перемішують з маслом. Серйозними виробниками ставляться тільки на самі малопотужні і компактні електростанції (бензогенератори). Напрацювання на відмову не більше 500 годин.
4-тактний:
Існує безліч їх виробників, але серйозно варто розглядати тільки дві компанії: це американська Briggs and Stratton і японська Honda.
Для тривалої експлуатації електростанції (близько 8 годин щоденно) призначені двигуни професійного класу з верхнім розташуванням клапанів (OHV). Вони оснащені системою автоматичного зупину при пониженні рівня масла, мають високий запас міцності і вважаються найбільш надійними в своєму класі (напрацювання на відмову до 4000 годин). Трохи великим ресурсом володіють V-подібні двоциліндрові двигуни, що встановлюються на потужні електростанції (бензогенератори) (9-15 кВА). Більш потужних електростанцій (бензогенератори) не буває.
Дизельні двигуни (дизельні електростанції, дизель генератори)
З повітряним охолодженням:
Вони займають проміжне положення між бензиновими електростанціями (бензогенератори) і «серйозними» дизельними електростанціями (дизель генераторами) з рідинним охолодженням. Малопотужні дизельні електростанції (дизель генератори) (до 6кВт), взагалі-то, мало відрізняються по надійності від бензинових електростанцій (бензогенератори), а вартість їх вище приблизно удвічі. На паливі стільки не зекономиш. Тому, якщо немає особливих причин для вибору малопотужної дизельної електростанції (дизель генератора), подумайте про бензинової електростанції (бензогенератори) з гарним двигуном, вона і шумить менше, і обслуговувати її простіше. Серед маленьких дизельних електростанцій (дизель генераторів) однозначний лідер – японська компанія Yanmar. Двигун надійний, невибагливий, стабільно працює на вітчизняному дизельному паливі, економічний, напрацювання на відмову близько 5000 годин. Серед більш потужних дизельних електростанцій (дизель генераторів) (10-30 кВА) явних лідерів немає. Більш-менш прийнятний рівень у зібраних в Італії Lombardini (уважніше: до Росії поставляють в основному двигуни турецької збірки – їх не варто навіть розглядати), італійського Ruggerini, німецького Hatz. Всі вони вельми капризні до якості палива і не дотягують, звичайно, до серйозних дизельних електростанцій (дизель генераторів) з рідинним охолодженням.
З рідинним охолодженням:
Найбільш надійні і довговічні (напрацювання на відмову 20 000-40 000 годин), використовуються в електростанціях індустріального класу (для таких електростанцій доступні всілякі опції, на них ставлять більш досконалі генератори).
Тут вибір робиться між «нізкооборотістимі» двигунами (1500 об / хв) і більш гучними, що працюють на 3000 об / хв. «Швидкохідні» дешевше і менше по вазі і габаритам, але крім шуму відрізняються більш високим витратою палива і меншим ресурсом. Найголовніше: для цілодобової роботи 365 днів на рік годяться тільки електростанції, що працюють на 1500 об / хв.
Для електростанцій середньої потужності (від 6 до 20 кВт) дуже гарні дизельні мотори Mitsubishi, а для більш потужних установок (від 20 до 180 кВт) – американський John Deere. Компанія John Deere є абсолютним лідером з виробництва двигунів для сільськогосподарської техніки, здатних працювати у вкрай важких і несприятливих умовах, а також досить невибагливих як до якості палива, так і до рівня обслуговування.
Інший виробник – англійська компанія Perkins. Ці двигуни мають надійну класичну і перевірену роками конструкцію. Можливо, вони не настільки витончені, як Mitsubishi, але запас надійності у них величезний (до 40 000 годин). На сьогоднішній день дизельні електростанції (дизель генератори) з двигунами цих виробників не мають конкурентноздатних аналогів в інших виробників.
Генератор
Вони бувають асинхронні та синхронні. Асинхронні дешевше, але, на жаль, говорити про прийнятній якості електрики в даному випадку не можна. До того ж таке навантаження, як електродвигун (холодильник, насос, електроінструмент) у момент запуску споживає короткочасно 3-5 кратну потужність, тому потрібно робити відповідний запас по потужності вибирається генераторної установки. Асинхронний ж генератор не переносить пікових перевантажень. Синхронні генератори відрізняються вищою якістю електроенергії, а також здатні переносити 3-кратні миттєві перевантаження. У професійних і стаціонарних електростанціях встановлюються тільки синхронні і безщіточні необслуговувані генератори визнаних лідерів (французький Leroy Somer, англійська Newage Stamford, італійський Mecc Alte). У цих виробників величезні обсяги виробництва, давня історія поставок у Росію, розвинений сервіс. Уважніше відноситеся саме до марки і виробникові генератора, а не просто дивіться країну виготовлення.
Наприклад «італійський» генератор може бути і не таким якісним, як Mecc Alte, а «німецький» може виявитися дешевим асинхронним, а кожен «японець» виробляє свою унікальну марку генератора з унікальними запчастинами. Крім того, генератори, що встановлюються на японські мініелектростанції в більшості своїй щіткові, що вимагають періодичної заміни зношуються щіток і погано переносять підключення електрозварювання.
Перевірте, наскільки компанія забезпечує сервіс.
Додаткові опції – широкі можливості
Їх може бути дуже багато, і вони серйозно впливають на вартість електростанції (дизель генератора, бензогенератори). Завдяки штатним опцій і виходить саме та станція, яка потрібна. Додаткові опції є як для бензинових електростанцій (бензогенератори), так і для дизельних електростанцій (дизель генераторів). Зрозуміло, максимальний вибір опцій у серйозних дизельних електростанцій (дизель генераторів) з рідинним охолодженням (від 6 кВт до мегават). Це можливість автоматичного запуску електростанції, контролю її параметрів на рідкокристалічному дисплеї і дистанційно на комп’ютері, збільшені паливні баки і різні захисту (від перевантаження, від витоку струму на землю, від атмосферних явищ), обладнання для перекладу бензинових електростанцій (бензогенератори) на роботу від зрідженого газу, недорогі кожухи-укриття, шумоізолюючі кожухи для зниження всього шуму від електростанції (дизель генератора, бензогенератори) і додаткові глушники, що знижують тільки шум вихлопу, арктичні контейнери, що дозволяють експлуатувати електростанцію (дизель генератор, бензогенератор) при-60oС і т. д.
Якість збірки (про виробників)
Важливо, де і як збирається електростанція (дизель генератор, бензогенератор). В принципі, купивши двигун і генератор, зваривши раму, і зібравши все це в гаражних умовах, будь-який «Кулібін» може сказати, що він виробляє електростанції. Досвід підказує, що для якісної електростанції (дизель генерато, бензогенератори) потрібні не тільки двигуни відомих марок, але й культура виробництва, відповідне обладнання, кваліфікований персонал. Інакше на виході вийде неприпустимо високий відсоток браку, вартість виправлення якого, зрозуміло, закладається в ціну виробу. На сьогоднішній день на ринку найкраще представлені виробники таких європейських країн як Франція, Іспанія, Великобританія, в яких кращий асортимент, сервіс, співвідношення ціна / якість. Найбільш розумно зупинити вибір на тих виробників, які займаються виробництвом ТІЛЬКИ електростанцій (дизель генераторів, бензогенератори). Серед цих компаній немає назв, відомих всім і кожному (це вузький і специфічний бізнес). Навряд чи варто всерйоз розглядати японських виробників дизельних електростанцій (дизель генераторів). У них невелика кількість моделей (в основному бензинові електростанції, не могутніше 6-10 кВт), а якщо пропонуються дизельні електростанції (дизельгенератори), то з нереально тривалими термінами постачання.
Хоча двигуни при цьому вони роблять дуже хороші (бензинові двигуни Honda і дизельні Mitsubishi просто поза конкуренцією у відповідному діапазоні потужностей) …
Які генераторні установки можна ставити в котедж?
Чого чекають від електростанції (дизель генератора, бензогенератори), коли вона купується для установки в заміському будинку? Надійність, електричну та пожежну безпеку, малошумність, можливість досить тривалою (до декількох діб) автономної роботи без присутності людини, часто потрібно автоматичний запуск при пропажі електрики в мережі. Для фахівця очевидно, що це опис дизельної електростанції (дизель генератора) з рідинним охолодженням. Але потрібно бути, готовим витратити від 5000-8000 Євро (залежить від виробника, потужності та комплектації). Тільки такі дизельної електростанції (дизель генератори) відповідають усім вимогам безпеки, надійні, мають велику кількість штатних опцій для вирішення практично будь-якої задачі. Якщо монтаж здійснить кваліфікована організація-постачальник, то довгі роки не буде проблем ні з електрикою, ні з електростанцією (дизель генератором, бензогенератори).
Але оскільки фінансовий чинник відіграє істотну роль у виборі електростанції (дизель генератора, бензогенератори), часом доводиться, обмеживши свої вимоги до рівня якості та надійності, розглядати більш дешеві бензогенератори або дизельні електростанції з повітряним охолодженням. Просто потрібно бути готовим, що в експлуатації такі електростанції не дуже зручні: іноді бувають невеликі проблеми з роботою автоматики, можливий більший шум, крім того, із-за перегріву двигуна, не допускається їх довготривала експлуатація. Кожен вирішує для себе сам, що важливіше: менша ціна або менший комфорт і надійність.
Рекомендуємо встановлювати в якості основного або резервного джерела електроенергії тільки стаціонарні дизельні електростанції (дизель генератори) з рідинним охолодженням. Тільки вони відповідають всім вимогам безпеки, надійні, мають велику кількість штатних опцій для вирішення практично будь-якої задачі.
У кого покупать
Солідні компанії, як правило, дають повну і правдиву інформацію про свій товар. На тлі, скажемо м’яко, не зовсім правдивих заяв деяких продавців реальні цифри виглядають інколи менш привабливо, ніж красиві обіцянки. Звертаючись в різні компанії залишається тільки дивуватися – один і той же агрегат в різних організаціях і шумить по-різному, і потужність має різну, і палива споживає по-різному …
А вже на ринках (якщо вірити продавцям на слово), продаються просто диво-агрегати з сотнями тисяч годин ресурсу. І, головне, недорого. Будете всьому вірити?
Ось кілька параметрів, за якими варто перевірити сумлінність і професіоналізм продавців:
потужність електростанції (дизель генератора, бензогенератори): може вимірюватися в кіловольт-амперах (кВА) або в кіловатах (кВт). Зазвичай для гелектростанцій (дизель генераторів, бензогенератори) має місце співвідношення 1 кВт = 0,8 кВА. Іноді продавці видають потужність в кВА за потужність в кВт, тим самим завищуючи корисну потужність електростанції. Враховуйте це, оцінюючи потужність купується електростанції (дизель генератора, бензогенератори), так як споживана побутовими електроприладами потужність звичайно вказується в кВт. Європейські виробники вказують номінальну потужність своїх електростанції (дизель генераторів, бензогенератори), зазвичай допускається довготривала перевантаження на 10% (не більше 1 години протягом 12 годин). Максимальна потужність синхронних електростанцій (дизель генераторів, бензогенератори) не зазначена, але з досвіду, вони витримують дворазові пускові струми (запуск електродвигуна) протягом декількох мілісекунд. Японські ж виробники (а також китайські та російські збирачі, що працюють «під японців») вказують номінальну і максимальну потужність електростанції (дизель генератора, бензогенератори), які сильно відрізняються один від одного (близько 20%). При цьому на максимальній потужності така електростанція (дизель генератор, бензогенератор) може працювати всього кілька секунд, інакше буде перевантаження, тому звертати увагу краще тільки на номінальну потужність.
рівень шуму в децибелах: часто не вказано, на якій відстані дано значення (стандартно прийнято вимірювати шум на 1, 4, 7 і 15 метрах) і на який навантаженні (на холостому ходу або на номіналі). Найпростіше порівнювати абсолютні одиниці LWA, саме це значення вказують виробники в буклетах і на самих електростанціях (дизель генераторах, бензогенератори). Нормальними вважаються цифри близько 100 LWA (72-74 дБ на 7 метрах) для бензинових електростанцій (бензогенератори) у відкритому виконанні, 77-82 дБ на 7м для відкритих дизельних електростанцій (дизель генераторів) (при 3000 об / хв), 62-69 дБ на 7м для бензинових електростанцій (бензогенератори) в кожусі і 67-71 дБ на 7м для потужних дизельних електростанцій (дизель генераторів) в кожусі.
напрацювання на відмову: статистична середня цифра часу безвідмовної роботи до першого капремонту. Нормальні цифри для бензинових двигунів, простих і дешевих – 500 годин, (сюди ж варто віднести і китайські двигуни, зроблені під Honda чи Yanmar, так як підробляють тільки конструкцію, а технології і матеріали, що використовуються при виробництві вельми далекі від оригіналів), для напівпрофесійних 1200 годин, професійних – 3000 годин. Для дизельних двигунів з повітряним охолодженням – близько 5000 годин, а з рідинним охолодженням (володіють максимальним ресурсом і працюють на знижених 1500 об / хв) – до 40 000 годин.
споживання палива: одні виробники наводять дані при навантаженні 75% від номінальної, інші – за номінальною (100%-ної) навантаженні. При експлуатації установки на навантаженні менше номінальної витрата палива знижується, але не більше, ніж на 30-40%.
Кому доверить монтаж
Монтаж і підключення електростанції (дизель генератора, бензогенератори) вельми складна і специфічне завдання, де помилка або недбалість може обійтися досить дорого. Краще, щоб монтаж забезпечувала організація, яка продає обладнання. Інакше, як правило, потім буде важко шукати винних, адже найкраще устаткування можна угробити непрофесійним монтажем. Принаймні, рекомендуємо запрошувати фахівців організації, яка згодом буде нести гарантійні зобов’язання, на шефмонтаж (видаються рекомендації по виконанню монтажу, потім виправлення зроблених помилок при монтажі і приймання змонтованого агрегату з підписанням акту). Для першого візиту у фірму, що спеціалізується на постачанні та монтажі електростанцій (дизель генераторів, бензогенератори), наведеною в наших статтях інформації цілком достатньо. Світла і тепла вашому дому!
Тут головне не в тому, щоб лише вибрати мініелектростанцію (бензогенератор, дизель генератор) – дешеву, дорогу чи навіть ексклюзивну, а в тому щоб вибір був осмисленим і правильним.
Наша мета в цій статті – подати об’єктивну інформацію про те, що пропонує ринок, що зазвичай купують і що радять спеціалісти.
Про що взагалі запитують…

firman_spg_950_1Як правило, звичайного клієнта цікавлять лише два показники: потужність і ціна електростанції (бензогенератора, дизель генератора). Іноді запитують скільки палива споживає, яка вага і чи сильний шум створює. А якщо бензогенератор призначений для будинку, то трьохфазний він чи ні. Хоча у 80 відсотках випадків краще працюватиме однофазна.
Правильна оцінка споживаної потужності мініелектростанції(бензогенератора, дизель генератора). Вибираючи електростанцію (бензогенератор, дизель генератор), потрібно точно оцінити ряд параметрів. Тут виясняємо чи генератор живитиме енергією весь будинок, чи лише особливо важливі джерела (можливо, це призведе до додаткових робіт при розводці і перекомутації навантажень);  чи є важкі прилади споживання для бензогенератора (електродвигуни, насоси, …, прилади, які мають в рази більший пусковий струм). Доречним буде врахувати чи в майбутньому планується збільшення споживачів ел. енергії.
Для відповіді на ці питання бажано викликати спеціаліста. Він огляне об’єкт і, окрім визначення необхідної потужності, визначить місце розташування електростанції (бензогенератора, дизель генератора) і можливість вирішити ту чи іншу потребу.
sdmo_SH_3000_n
Поділ на види електростанцій (бензогенераторів, дизель генераторів).
Електростанція складається з двигуна і генератора, сполучених співвісно і укріплених через амортизатори на сталевій рамі (у портативних) або на станині (у стаціонарних). Запуск двигуна: ручний (шнуром), за допомогою електростартера (поворотом ключа) або автоматично (при відсутності напруги в основній мережі електростанція заводиться сама).
Довговічність роботи електростанції (дизель генератора, бензогенератора) залежить в основному від надійності двигуна. Вибираючи, необхідно враховувати, що дизельні електростанції (дизель генератори) більш економічні і надійніші, але дорожчі за своїх бензинових аналогів (бензогенераторів).
Бензинові двигуни в електростанціях бувають:
2-тактний:
У них бензин перемішують з маслом. Серйозними виробниками ставляться тільки на самі малопотужні і компактні електростанції (бензогенератори). Напрацювання на відмову не більше 500 годин.
4-тактний:
Існує безліч їх виробників, але серйозно варто розглядати тільки дві компанії: це американська Briggs and Stratton і японська Honda, хоча останнім часом появляється все більше нових і досить якісних.
Для тривалої експлуатації електростанції (близько 8 годин щоденно) призначені двигуни професійного класу з верхнім розташуванням клапанів (OHV). Вони оснащені системою автоматичної зупинки  при пониженні рівня масла, мають високий запас міцності і вважаються найбільш надійними в своєму класі (напрацювання на відмову до 4000 годин). Великим ресурсом володіють V-подібні двоциліндрові двигуни, що встановлюються на потужні електростанції (бензогенератори) (9-15 кВА). Більш потужних електростанцій на бензиновому двигуні не буває. Більш потужні генератори оснащують дизельним двигуном.
Дизельні двигуни (дизельні електростанції, дизель генератори)
disel200-1

З повітряним охолодженням:
Вони займають проміжне положення між бензиновими електростанціями (бензогенератори) і «серйозними» дизельними електростанціями (дизель генераторами) з рідинним охолодженням. Малопотужні дизельні електростанції (дизель генератори) (до 6кВт), взагалі-то, мало відрізняються по надійності від бензинових електростанцій (бензогенераторів), а вартість їх вище приблизно удвічі. На паливі стільки не зекономиш. Тому, якщо немає особливих причин для вибору малопотужної дизельної електростанції (дизель генератора), подумайте про покупку бензинової електростанції (бензогенератора) з хорошим двигуном, вона і шумить менше, і обслуговувати її простіше.
З рідинним охолодженням:
Найбільш надійні і довговічні (напрацювання на відмову 20 000-40 000 годин), використовуються в електростанціях індустріального класу (для таких електростанцій доступні всілякі опції, на них ставлять більш досконалі генератори).
Тут вибір робиться між «низькооборотними» двигунами (1500 об / хв) і більш гучними, що працюють на 3000 об / хв. «Швидкохідні» дешевші і менші по вазі і габаритам, але крім шуму відрізняються більш високою витратою палива і меншим ресурсом. Найголовніше: для цілодобової роботи 365 днів на рік годяться тільки електростанції, що працюють на 1500 об / хв.
Для електростанцій середньої потужності (від 6 до 20 кВт) дуже гарні дизельні мотори Mitsubishi, а для більш потужних установок (від 20 до 180 кВт) – американський John Deere. Компанія John Deere є абсолютним лідером з виробництва двигунів для сільськогосподарської техніки, здатних працювати у вкрай важких і несприятливих умовах, а також досить невибагливих як до якості палива, так і до рівня обслуговування.
Інший виробник – англійська компанія Perkins. Ці двигуни мають надійну класичну і перевірену роками конструкцію. Можливо, вони не настільки витончені, як Mitsubishi, але запас надійності у них величезний (до 40 000 годин). На сьогоднішній день дизельні електростанції (дизель генератори) з двигунами цих виробників не мають конкурентноздатних аналогів в інших виробників.
Генератор
Вони бувають асинхронні та синхронні. Асинхронні дешевші, але, на жаль, говорити про відмінну якость електрики в даному випадку не можна. До того ж таке навантаження, як електродвигун (холодильник, насос, електроінструмент) у момент запуску споживає короткочасно 3-5 кратну потужність, тому потрібно робити відповідний запас по потужності при виборі генераторної установки. Асинхронний ж генератор не переносить пікових перевантажень. Синхронні генератори відрізняються вищою якістю електроенергії, а також здатні переносити 3-кратні миттєві перевантаження. У професійних і стаціонарних електростанціях встановлюються тільки синхронні і безщіточні необслуговувані генератори визнаних лідерів .  Уважніше відноситеся саме до марки і виробникова генератора, а не просто дивіться країну виготовлення.
Наприклад «італійський» генератор може бути і не таким якісним, як Mecc Alte, а «німецький» може виявитися дешевим асинхронним, а кожен «японець» виробляє свою унікальну марку генератора з унікальними запчастинами. Крім того, генератори, що встановлюються на японські мініелектростанції в більшості своїй щіткові, що вимагають періодичної заміни щіток і погано переносять підключення зварювальних апаратів.
Перевірте, наскільки компанія забезпечує сервіс.

Додаткові опції – широкі можливості.
Їх може бути дуже багато, і вони серйозно впливають на вартість електростанції (дизель генератора, бензогенератора). Завдяки штатним опціям і виходить саме та станція, яка потрібна. Додаткові опції є як для бензинових електростанцій (бензогенераторів), так і для дизельних електростанцій (дизель генераторів). Зрозуміло, максимальний вибір опцій у серйозних дизельних електростанціях (дизель генераторах) з рідинним охолодженням (від 6 кВт до мегават). Це можливість автоматичного запуску електростанції, контролю її параметрів на рідкокристалічному дисплеї і дистанційно на комп’ютері, збільшені паливні баки і різні захисти (від перевантаження, від витоку струму в землю, від атмосферних явищ), обладнання для переоснащення бензинових електростанцій (бензогенераторів) на роботу від зрідженого газу, недорогі кожухи-укриття, шумоізолюючі кожухи для зниження всього шуму від електростанції (дизель генератора, бензогенератора) і додаткові глушники, що знижують  шум вихлопу, арктичні контейнери, що дозволяють експлуатувати електростанцію (дизель генератор, бензогенератор) при низьких температурах і т. д.
Якість збірки (про виробників)
Важливо, де і як збирається електростанція (дизель генератор, бензогенератор). В принципі, купивши двигун і генератор, зваривши раму, і зібравши все це в гаражних умовах, будь-який «Кулібін» може сказати, що він виробляє електростанції. Досвід підказує, що для якісної електростанції (дизель генератора, бензогенератора) потрібні не тільки двигуни відомих марок, але й культура виробництва, відповідне обладнання, кваліфікований персонал. Інакше на виході вийде неприпустимо високий відсоток браку, вартість виправлення якого, зрозуміло, закладається в ціну виробу. На сьогоднішній день на ринку найкраще представлені виробники таких європейських країн як Франція, Іспанія, Великобританія, в яких кращий асортимент, сервіс, співвідношення ціна / якість. Найбільш розумно зупинити вибір на тих виробниках, які займаються виробництвом ТІЛЬКИ електростанцій (дизель генераторів, бензогенераторів). Серед цих компаній немає назв, відомих всім і кожному (це вузький і специфічний бізнес). Навряд чи варто всерйоз розглядати японських виробників дизельних електростанцій (дизель генераторів). У них невелика кількість моделей (в основному бензинові електростанції, не потужніші 6-10 кВт), а якщо пропонуються дизельні електростанції (дизельгенератори), то з нереально тривалими термінами постачання.
Хоча двигуни при цьому вони роблять дуже хороші (бензинові двигуни Honda і дизельні Mitsubishi просто поза конкуренцією у відповідному діапазоні потужностей) …
Які генераторні установки можна ставити в котедж?
Чого чекають від електростанції (дизель генератора, бензогенератора), коли вона купується для установки в заміському будинку? Надійність, електричну та пожежну безпеку, малошумність, можливість досить тривалої (до декількох діб) автономної роботи без присутності людини, часто потрібно автоматичний запуск при вимкненні електрики в мережі. Для фахівця очевидно, що це опис дизельної електростанції (дизель генератора) з рідинним охолодженням. Але потрібно бути, готовим витратити від 5000-8000 Євро (залежить від виробника, потужності та комплектації). Тільки такі дизельні електростанції (дизель генератори) відповідають усім вимогам безпеки, надійні, мають велику кількість штатних опцій для вирішення практично будь-якої задачі. Якщо монтаж здійснить кваліфікована організація-постачальник, то довгі роки не буде проблем ні з електрикою, ні з електростанцією (дизель генератором, бензогенератором).
Але оскільки фінансовий чинник відіграє істотну роль у виборі електростанції (дизель генератора, бензогенератора), часом доводиться, обмеживши свої вимоги до рівня якості та надійності, розглядати більш дешеві бензогенератори або дизельні електростанції з повітряним охолодженням. Просто потрібно бути готовим, що в експлуатації такі електростанції не дуже зручні: іноді бувають невеликі проблеми з роботою автоматики, можливий більший шум, крім того, із-за перегріву двигуна, не допускається їх довготривала експлуатація. Кожен вирішує для себе сам, що важливіше: менша ціна або менший комфорт і надійність.
Рекомендуємо встановлювати в якості основного або резервного джерела електроенергії тільки стаціонарні дизельні електростанції (дизель генератори) з рідинним охолодженням. Тільки вони відповідають всім вимогам безпеки, надійні, мають велику кількість штатних опцій для вирішення практично будь-якої задачі.
У кого купити? Продавець.
Солідні компанії, як правило, дають повну і правдиву інформацію про свій товар. На тлі, скажемо м’яко, не зовсім правдивих заяв деяких продавців реальні цифри виглядають інколи менш привабливо, ніж красиві обіцянки. Звертаючись в різні компанії залишається тільки дивуватися – один і той же агрегат в різних організаціях і шумить по-різному, і потужність має різну, і палива споживає по-різному …
А вже на ринках (якщо вірити продавцям на слово), продаються просто диво-агрегати з сотнями тисяч годин ресурсу. І, головне, недорого. Будете всьому вірити?
Ось кілька параметрів, за якими варто перевірити сумлінність і професіоналізм продавців:
  • потужність електростанції (дизель генератора, бензогенератора): може вимірюватися в кіловольт-амперах (кВА) або в кіловатах (кВт). Зазвичай для гелектростанцій (дизель генераторів, бензогенераторів) має місце співвідношення 1 кВт = 0,8 кВА. Іноді продавці видають потужність в кВА за потужність в кВт, тим самим завищуючи корисну потужність електростанції. Враховуйте це, оцінюючи потужність електростанції (дизель генератора, бензогенератора), так як споживана побутовими електроприладами потужності зазвичай вказується в кВт. Європейські виробники вказують номінальну потужність своїх електростанції (дизель генераторів, бензогенераторів), допускається довготривала перевантаження на 10% (не більше 1 години протягом 12 годин). Максимальна потужність синхронних електростанцій (дизель генераторів, бензогенераторів) не зазначена, але з досвіду, вони витримують дворазові пускові струми (запуск електродвигуна) протягом декількох мілісекунд. Японські ж виробники (а також китайські та російські збирачі, що працюють «під японців») вказують номінальну і максимальну потужність електростанції (дизель генератора, бензогенератора), які сильно відрізняються один від одного (близько 20%). При цьому на максимальній потужності така електростанція (дизель генератор, бензогенератор) може працювати всього кілька секунд, інакше буде перевантаження, тому звертати увагу краще тільки на номінальну потужність.
  • рівень шуму в децибелах: часто не вказано, на якій відстані дано значення (стандартно прийнято вимірювати шум на 1, 4, 7 і 15 метрах) і на якому навантаженні (на холостому ходу або на номіналі). Найпростіше порівнювати абсолютні одиниці LWA, саме це значення вказують виробники в буклетах і на самих електростанціях (дизель генераторах, бензогенератори). Нормальними вважаються цифри близько 100 LWA (72-74 дБ на 7 метрах) для бензинових електростанцій (бензогенератори) у відкритому виконанні, 77-82 дБ на 7м для відкритих дизельних електростанцій (дизель генераторів) (при 3000 об / хв), 62-69 дБ на 7м для бензинових електростанцій (бензогенератори) в кожусі і 67-71 дБ на 7м для потужних дизельних електростанцій (дизель генераторів) в кожусі.
  • напрацювання на відмову: статистична середня цифра часу безвідмовної роботи до першого капремонту. Нормальні цифри для бензинових двигунів, простих і дешевих – 500 годин, (сюди ж варто віднести і китайські двигуни, зроблені під Honda чи Yanmar, так як підробляють тільки конструкцію, а технології і матеріали, що використовуються при виробництві вельми далекі від оригіналів), для напівпрофесійних 1200 годин, професійних – 3000 годин. Для дизельних двигунів з повітряним охолодженням – близько 5000 годин, а з рідинним охолодженням (володіють максимальним ресурсом і працюють на знижених 1500 об / хв) – до 40 000 годин.
  • споживання палива: одні виробники наводять дані при навантаженні 75% від номінальної, інші – за номінальною (100%-ної) навантаженні. При експлуатації установки на навантаженні менше номінальної витрата палива знижується, але не більше, ніж на 30-40%.
Кому довірити монтаж мініелектростанції?
Монтаж і підключення електростанції (дизель генератора, бензогенератори) вельми складне і специфічне завдання, де помилка або недбалість може обійтися досить дорого. Краще, щоб монтаж забезпечувала організація, яка продає обладнання. Інакше, як правило, потім буде важко шукати винних, адже найкраще устаткування можна угробити непрофесійним монтажем. Принаймні, рекомендуємо запрошувати фахівців організації, яка згодом буде нести гарантійні зобов’язання, на шефмонтаж (видаються рекомендації по виконанню монтажу, потім виправлення зроблених помилок при монтажі і приймання змонтованого агрегату з підписанням акту). Для першого візиту у фірму, що спеціалізується на постачанні та монтажі електростанцій (дизель генераторів, бензогенераторів), наведеною в наших статтях інформації цілком достатньо.
Світла і тепла вашому дому!
Наша компанія співпрацює з багатьма постачальниками бензогенераторів і у нас Ви можете купити зі складу у Львові чи під замовлення мініелектростанції наступних фірм: SDMO, ENDRESS, FIRMAN, FORTE, DAISHIN, EISEMANN, GEKO, KIPOR, DALGAKIRAN, AGT, MAKITA, STARK, STURM, HITACHI

читайте також:

Теги: , , , , , ,

  • Лиза

    Да, действительно, для дачи, частного дома или промышленного объекта генератор – незаменимая вещь, особенно, когда важно обеспечить стабильность электропитания.


Електроінструмент, будівельна та садова техніка ©2009-2012 Магазин інструментів - м.Львів
Опубліковані матеріали є інтелектуальною власністю, передрук без посилання та згоди автора - заборонений!